Cause we were dancing all night long

Min helg har varit världens mest ohändelserika helg typ. Har pluggat och snörvlat och vart sjuk och haft tråkigt men nuså, nu är jag bra lagom till måndagen! Tjoo! Och den här bloggen blir ju bara tråkigare och tråkigare, men jag känner att det gör inte så mycket att jag nu knappt har några läsare faktiskt eftersom jag mest skriver för mej själv. tror jag, jag vet inte riktigt varför jag uppdaterar här. hm

I brist på bilder lånar jag Saras grymma bilder från i fredags då blad annat Jimmies spelade. tja






Kommentarer
Postat av: clara

meee snygga bilderr!

2010-12-08 @ 21:21:57
Postat av: Anonym

fin blogg!

2010-12-09 @ 18:52:30
URL: http://mksm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0