Pepparkaksbak, julmarknad, frusna fingrar och harry potter

Igår vaknade jag sent, åt risgrynsgröt (!) och åkte och köpte julgran. ååh julkänsla.


vandrade sedan hem till philippa och bakade pepparkakor



chelle körde svampar


lyssnade på julmusik. fast här tittar eira på... hästar?


sen åkte vi in på julmarknad


fikade också och värmde frusna tår


vandrade sen runt lite på söder. ååhåhåhh vad jag vill bo där. finns inget finare


sen mötte jag sanna och lisa på medis för lite kvällsbio. heh fett kol jag känner mej när ja säger medis. medis asså. medis


vi såg harry potter, gryym film. andra gången jag såg den men åh så bra. är ju lite kär i ron!
de va den lördan. och om inte julkänslan skulle ha infunnit sig skulle det ju vara konstigt. om mindre än en vecka är det jul. ååh

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0