18 SEPTEMBRE

Sitter i min säng och stickar och lyssnar på Beatles hahaha. Har fått värsta rycket, stickar överallt, igårkväll på tåget stickade jag. Vadå är det nåt fel med det? Fick iallafall lite konstiga blickar men vadå? det är man ju van vid.. Igår var vi på humana, besvikelse för rean var slut. sadface men jag hitta två beatles mini lp på stadsmissionen och en tavla och en mössa så det var lite mer happyface. idag ska jag träffa några i stan, oj måste gå snart shiit! sen ikväll har jag också planer. får se om snuvan och hostan orkar hänga med. så peace out! love

Massa jättefina flickr bilder som jag önskar att jag tagit, kan bara inte få nog av. Ååh hur kan man bara fota så fint?






Bild 1 Flickr
Bild 2 flickr
Bild 3 flickr
Bild 4 flickr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0