20 SEPTEMBRE- YOU NEVER KNOW HOW MUCH I REALLY LOVE YOU

Vanlig måndag, trååk. Äcklas över att SD är inne i riksdagen, vilka människor röstar på dom? Helt sjuukt. Har sprungit runt och lekt lite hippie idag.. Har räknat mina grejer, över 15 klädstycken, en almanacka, 10 vykort, ett par skor, smycken och en massa annat smått och gått fick jag ihop igår på 2km loppisen. Haha. För under 150 kr. Efter det var vi på grönan lite och träffa söta malcooolm haha. Sen var jag hemma ganska tidigt, men ååååh det var så fiiint väder. Nä nu har jag babblat på nog. Nu ska jag fortsätta med mitt beatles lyssnande och stickande! Peace out! Make love not waaar!

Juste Torun, Alva o Axel va på plattan och protestera mot sd, helt sjukt fullt var det ju. attans bara att ag kom hem 2tim försent i lördags och söndags kväll/natt som gör att jag inte får göra nåt på hela veckan duuuktig filippa. Nä NU har jag svammlat allt för mycket. Så peace out en andra gång! MAKE LOVE NOT WAAARRR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0