För det är bara onödigt egentligen



Så var den här helgen över. Har varit den mest oeffektiva helgen i min historia. typ. har pluggat och pluggat men ändå inte pluggat någonting. Istället har jag

  • sett på dåliga tonårsfilmer i en säng tillsammans med chelle och ph,
  • lekt med photobooth en evighet,
  • stickat klart en halsduk,
  • läst en hel bok (japp),
  • sett harry potter,
  • suttit med vänner i en lägenhet i hägersten och ätit kakor med citron på
  • sett true blood,
  • skypeat alldeles för mycket,
  • köpt en prickig kjol  
  • lyssnat på vinyl
  • drömt för mycket om allting,
  • låtit kameran ligga på golvet och samla damm
  • gått runt i stan utan mål, 
  • INTE sett solsidan
  • varit totalt jätteförvirrad över (om? av?) gymnasiefrågor och saker. har lagt in val men jag vet fortfarande inget alls, och det är fyra dagar kvar. snart tre. hjälp. Det här är hemskt. Tortyr typ.
  • haft ångest. mycket.
  • öörk. nu måste jag sova. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0